Πολιτική Αλλαγών & Επιστροφών
Στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών μας. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία σας, είτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής και σύμφωνα με τους παρακάτω όρους.
Για να γίνει δεκτή η επιστροφή το προϊόν
- θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, ακέραιο και χωρίς την παραμικρή φθορά.
- Δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή πλυθεί.
- Δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οποιαδήποτε διακριτικά.
- Πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail στο info@thiamia.gr ή τηλεφωνικά στο (0030) 6948 889889. Απαραίτητο είναι να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας ή της απόδειξης αγοράς.
Εάν κριθεί ότι οι παραπάνω προϋποθέσεις δεν πληρούνται, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον πελάτη, με δικά του έξοδα, χωρίς αλλαγή του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων.
Αλλαγές
Πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail στο info@thiamia.gr ή τηλεφωνικά στο (0030) 6948 889889. Απαραίτητο είναι να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας ή της απόδειξης αγοράς.
Οι αλλαγές προϊόντων (σε μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν) γίνονται βάσει διαθεσιμότητας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν και γίνει έλεγχος θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη, εκτός εάν πρόκειται για ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, οπότε και καλύπτουμε εμείς τα έξοδα επιστροφής & αποστολής για την αντικατάσταση.
Επιστροφή Χρημάτων
Πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω e-mail στο info@thiamia.gr ή τηλεφωνικά στο 0030 6948 88 98 89. Απαραίτητο είναι να αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας ή της απόδειξης αγοράς.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή κατά την αγορά (κάρτα, τραπεζική κατάθεση κλπ.).
Τα έξοδα αποστολής καθώς και τυχόν τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.
Παραγγελία που περιέχει δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με αυτό, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του, σε περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί. Εάν αυτή έχει ήδη αποσταλεί, τότε χρεώνεται ο ίδιος τα μεταφορικά έξοδα. Η εταιρία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει μία παραγγελία σε περίπτωση λάθος στοιχείων του πελάτη.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Δεν γίνονται δεκτές αποστολές με χρέωση στην εταιρεία μας εκτός αν έχει προηγηθεί σχετική επικοινωνία και συμφωνία.


